Chata

14. června 2016 v 21:37 | Natálie |  → My diary
S mou těžkou krosnou jsem se nakonec dobelhala na na nádr a v rychlosti naskočila na vlak. V té smůle jela další spousta lidí - ve většina případě s krosnama, takže byl plný celý vlak. Ve valmezu jsem přestoupila na vlak na Vsetín. Cestou jsem přimýšlela nad tím, jak poznám, že jsem na Vsetíně (protože kdyby jste viděli tu rachotinu, co jezdí na Vsetín.. tím jsem jela fakt prvně Smějící se) pak jsem uviděla cigánské domy, a měla jsem jasno.. Na Vsetíně jsem čekala na spolužáka, který věděl přesně kde jet, a to bylo jediné štěstí, protože jsem poté zjistila, že jsem byla nedostatečně připravena, a sama bych netrefila. On byl šťastný, že nejel sám, takže jsem pak byla Paní Důležitá Smějící se.. No nicméně, dojít k chatě byl teda zážitek.. Pronajímatel pro nás nakonec vzal. A kdyby ne, tak bych si někde v půlce kopce rozvinula kolonii, a dál bych nešla. Čekala bych, až pojedou kluci autem, protože ten kopec byl strmý. Stačila mi ta čtvrtka a byla jsem kaputos.
Když jsme dojeli k chatě, tak jsem z toho byla značně v šoku. Na fotkách to vypadalo značně lépe než ve skutečnosti. Všichni jsme z toho byli takoví přešli, ale nakonec jsme stejně seděli celý víkend jenom venku, takže nám to vlastně stačilo. Bylo tam jinak nádherně. Byli jsme u lesa, bylo tam pole, majitel tam měl puštěsté ovce. Fakt tam bylo krásně. Byli jsme tam na samotě, takže jsme mohli dělat bordel.
A já můžu jenom děkovat, že máme schopné kluky, a hned co přijeli, tak šli na dřevo, nasekali, a nachystali gril. Byli fakt skvělí. A opět jsem se ujistila, že člověk může být opitý jak chce, a nikdo si na něho nic nezkusí. Sice jsem celé dva dny spala v manželské posteli v dvěma klukama a vedle na gauči spal můj bývalý Smějící se, ale bylo to ve vší počestnosti.

foto dole ↓

(tam jsou fotky rodičů pronajímatele)

tady jsem spala já s dalšíma dvěma

ve většině případě jsme tam umírali hlady, takže pro příště si musíme vzít víc jídla
pan pronajímatel z nás byl v šoku, že jsme nic nerozbili, tak nám odpustil i zaplacení elektriky, kterou jsme stejně nepoužívali, abychom za ni nemuseli platit, takže se svítilo jenom v největším případě nutnosti, jinak byl zákaz

Musím říct, že s naší třídou bych opravdu jela kamkoliv a znova.

(takže to v domě smrdělo ovčinou)

měli jsme i povinný výlet.. kluci zavelili Smějící se

----------------------------------------------------------

Omlouvám se, že jsem nenapsala dřív, ale v neděli, když jsem dojela jsem byla napoužitelná, a pak jsem chodila na odpolední a chodila jsem hodně pozdě domů, takže jsem byla ráda, že jsem žila.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jaké období máš nejraději?

Jaro
Léto
Podzim
Zima

Komentáře

1 strawberrymachine strawberrymachine | Web | 15. června 2016 v 14:11 | Reagovat

Vypadá to tam sice trochu starší, ale je to útulné :) Určitě jste si to tam všichni moc užily:)

2 Sugr Sugr | E-mail | Web | 15. června 2016 v 18:09 | Reagovat

Možnost samoty a dělání bordelu, to muselo být úlevné, to je super! Chatička se mi líbí a ve vnitř to vypadá jako u babičky, krásné, starodávné, dýchá tam stáří, žádná moderna! :-) Ovšem ten gril a to masíčko..., mňam, já ještě nikdy neochutnala, tak bych se nechala k vám pozvat!:-)

3 Wendy Wendy | Web | 15. června 2016 v 18:33 | Reagovat

Tak o jídlo jde snad úplně každému :DD
Vipadá to tak staře.... Ale určitě to tam muselo být pohodlný. Tak to věčinou dopadá xDD
Jinak smrad ovce se snad "přežít" dá ne? Nebo ne?:)

4 cedor cedor | 15. června 2016 v 19:02 | Reagovat

Podle fotek to tam určitě nebylo tak hrozné :D kdyby jsi viděla naše postele na chatě ve Štramberku:D .. Ale líbí se mi moc tvé fotky:)

Moc ti děkuji za tvůj komentář. Strašně mě to potěšilo!! :) Vubec jsem nevěděl, že můj blog má až takovou hodnotu :)
Mockrát ti děkuji:)

5 Ronnie Sparks Ronnie Sparks | E-mail | Web | 15. června 2016 v 20:19 | Reagovat

Chata je jedním slovem perfektní :-) muselo to tam být vážně super, mám ráda grilování/párty na chatách. :-)

6 Dendy Dendy | Web | 16. června 2016 v 5:28 | Reagovat

Hotel to neni, ale na par dni takhle na chatu neni spatne jet na vikend. Ja chatovani miluji. :)

7 Džejní Džejní | Web | 16. června 2016 v 10:25 | Reagovat

to znie ako super zazitok :) hlavne, ked ste boli tak na samote, ze ste aj bordel mohli robit :D osobne by som sa s mojimi spoluziakmi z gympla nikdy na nieco podobne nedala, ale je super, ze u vas v triede su medzi vami take dobre vztahy :)

8 Ježurka Ježurka | Web | 16. června 2016 v 15:07 | Reagovat

Ta chata vypadá dobře, když je to jen na čas, tak proč ne. Je dobře, že máš takovou príma partu, toho si važ, to není obvyklé.

9 cincina cincina | Web | 16. června 2016 v 18:20 | Reagovat

Tak hlavně, že sis to užila i přes ty některé nedostatky:)

10 Łucie. Łucie. | Web | 16. června 2016 v 19:32 | Reagovat

Pěkná chatka :) Až na podmínky jako například málo jídla, nesvítit :D

Miluju grilování na chatě ♥ .. Jinak souhlasím s Ježurkou - važ si dobré party :3

11 Natálie Natálie | Web | 16. června 2016 v 19:41 | Reagovat

[10]: vážím si jich hodně.. i když jsem si myslela, že na základku nic nemá, tak postupem času mi došlo, že to nikdy nebyli ti praví lidi.. a když jsem přišla na střední a postupně jsme v té třídě dospívali, tak jsem je viděla úplně jinak.. úplně jinak jsem se dívala na předchozí roky.. a teď vidím, že to jsou lidi, kterým je úplně jedno, že se třeba dva dny neumyješ (na chatě se nikdo krom mě neumyl :D), jak vypadáš a prostě tě budou mít pořád radi.. :)

12 Łucie. Łucie. | Web | 16. června 2016 v 19:46 | Reagovat

[11]: To máš dobré. Já to mám spíš naopak. Vzhledem k tomu, že v mé třídě na střední byly samé holky, nedělalo to dobrotu.

Už z naší třídy odešlo 5 lidí, kvůli šikaně nebo tak. A ani já nebyla výjimkou a dneska jsem z té třídy odešla :)

13 Natálie Natálie | Web | 16. června 2016 v 19:53 | Reagovat

[12]: :O :O tak to je fakt moc teda.. nás bylo 12 od počátku a jsem za to ráda.. 2 roky jsme byly 3 holky a v právku a čtvrťáku 4, takže to bylo na pohodu.. zbytek kluci.. takže nebyl v ničem problém :) za což jsem hodně ráda.. a taky, že jsme se s šikanou nikdy nesetkala..

14 Catie* Catie* | Web | 16. června 2016 v 20:47 | Reagovat

Tak, vše má své světlé i tmavé stránky no :D
Cesta tam...no jo no, holt sem tam se jede rachotinou po českých drahách :D Ale zas, trefila si, nevystoupila nikde špatně, správně přestoupila a tak...takže to je myslím oka a hlavně že se nic nestalo a povedlo se :D
Doprovod si našla...a hej, no jo, holt chaty bývají občas na různých místech...kopec bys podle mě zvládla nakonec i tak :D Ale chápu že auto je lepší varianta...taky nic strašného myslím...na místo si se dostala a vpohodě...živá, zdravá, i když teda trošku unavená asi :) :D :)
Fotky super...jako, i to tam vypadá celkem fajn. Holt taková normálka no :) Ale jako tak akorát myslím že i vpoho :D Když ste nakonec pak fakt akorát byli venku a nevadilo to nakonec tak zase proč by to nemělo stačit :) :D Holt fotky fakt někdy lžou...ale toto myslím že napohodu i :)
Venku taky to vypadá pěkně...zrovna fakt jste byli v pěkné lokalitě co tak vím :)
A na samotě...nejen kvůli bordelu, ale celkově to musele být super :D A podle popisu to okolí a venek prostě stál za to...takže super :))
A hej tak to jo, to já už si taky ověřila párkrát...ale zas, nikdy sem nějak extra opilá nebyla (až na jednou :/ :D)...a tak, očividně nuda nebyla :D
A to přespávání, lol :D Ale tak, očividně se dalo a na pohodu, tak na pohodu :D Když ve vší počestnosti tak zas proč ne :D Vyspat se někdy musíš že :D :)
No, nakonec to z celého popisu a fotek vypadá jako super zážitek a událost s fajn lidma a očividně i užitá :D :) Je fajn, že si se tam měla pěkně...super :) :D

15 steel32 steel32 | Web | 17. června 2016 v 18:29 | Reagovat

áá, ty nacpaný vlaky zbožňuju :DD
a hele vypadá to tam dobře, prostě jako taková ta chata :D
a buď ráda, že jste tam nebyli se mnou, byste umírali hlady dvojnásob :DD

16 I am Jane I am Jane | Web | 17. června 2016 v 18:31 | Reagovat

Všechny dcery to nemají s matkama lehký :( zajímavý fotky :)

17 Terez Terez | Web | 17. června 2016 v 21:01 | Reagovat

Určitě sis to tam užila :)

18 Lady de Vampire Victoria Lady de Vampire Victoria | Web | 17. června 2016 v 21:37 | Reagovat

Já to miluji...znám hodně bytostí..osobně...

19 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 17. června 2016 v 21:39 | Reagovat

Užili jste si to, možná pan domácí na tom pronajímání vydělává víc, než do toho investuje, ale o to zřejmě nešlo. Mít dobrou partu spolužáků je fajn- vím o čem mluvím. Šikanu jsem na základce  ve třídě ani na střední nezažila a dodnes jsme všichni kamarádi a vidíme se občas moc rádi ( zrovna dnes nás bylo 29 pohromadě) - kolik, že je to let? To bys nevěřila...říkáme si pořád  klucí, holkýýýý  :o)

20 Joina Joina | Web | 18. června 2016 v 11:20 | Reagovat

Ju  super chatička, tam bylo určitě o zábavu postaráno. A tu turistiku bych už taky ráda začala chodit zase.

21 Iris Iris | E-mail | Web | 18. června 2016 v 14:39 | Reagovat

Šmankonte, já chci taky na chatičku.

22 DIYLenka DIYLenka | Web | 18. června 2016 v 21:09 | Reagovat

Uplne tie fotky dýchajú tou atmosférou :)!

23 Lady de Vampire Victoria Lady de Vampire Victoria | Web | 21. června 2016 v 0:36 | Reagovat

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.